Рекомендації конференції

Рекомендації районної науково-практичної конференції
педагогічних працівників з
проблеми: "Обдарована дитина, профільне навчання та
проблеми сучасної школи в період оновлення освіти"
24 квітня 2015 року, м. Гайворон

За результатами обговорення доповідей та виступів учасників конференції рекомендовано:
Загальноосвітнім навчальним закладам:
1.     Продовжити роботу щодо пошуку, виявлення та підтримки обдарованих учнів, створення банку даних обдарованих учнів.
2.     Під час вибору профілю навчання враховувати, в першу чергу, тестування та побажання учнів.
3.     Забезпечити ефективне використання варіативної частини навчального плану для організації диференційної роботи з обдарованими учнями.
4.     Практикувати формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини..
5.     Інтенсивне впровадження інтерактивних технологій з метою розвитку суб’єктності учня на кожному етапі навчання, розкриття його творчого потенціалу, формування креативної особистості.
6.     Широко використовувати дистанційну форму навчання у роботі з обдарованими дітьми для їх підготовки до інтелектуальних змагань та конкурсів.
7.     Укласти угоди по співробітництву з вищими навчальними закладами з метою дистанційної роботи з обдарованими учнями.
8.     Комплексне введення інновацій у навчально-виховний процес, що суттєво підвищує якість, ефективність і результативність навчально-виховного процесу, сприяє розвитку освітнього закладу в умовах конкуренції.
9.     Проведення внутрішньошкільного моніторингу якості профільного навчання школярів.
9.
Методичному кабінету відділу освіти Гайворонської райдержадміністрації:
1.     Практикувати проведення форумів обдарованих дітей.
2.     Створити оперативну систему науково-теоретичної і методичної підготовки і перепідготовки педагогів і вихователів  з питань навчання і виховання обдарованих дітей.
3.     Організувати роботу постійно діючого консультпункту для батьків  із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів з проблеми «Особливості навчання та виховання обдарованих дітей».
4.     Розробити авторські програми та методичні рекомендації, спрямовані на виявлення та розвиток обдарованих дітей дошкільного та шкільного віку.
5.     Провести конкурс авторських програм, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей та молоді.
6.     Розглядати  питання організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях районних методичних об'єднань учителів.

Немає коментарів:

Дописати коментар